מדיניות משלוחים

מדיניות אספקה ומשלוחים ברכישה באתר

משלוח עד הבית – בעת בחירה ב-"משלוח עד הבית" תתואם ההגעה לכתובת שהזנת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה. השליחים שלנו עובדים בשעות היום בין 09:00-18:00 ומתאמים בשיחה או הודעה מקדימה את מועד הגעתם. אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות היום. אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם אתכם את המשלוח ביום שלמחרת. ההזמנה תסופק תןך 5 ימי עסקים.

*שימו לב – במידה ורכשתם באמצעות ה- PayPal אנא וודאו כי הכתובת למשלוח בחשבון הפייפאל שלכם תקינה. פרטי השילוח יתעדכנו בהתאם לפרטים שמעודכנים בחשבונכם.

*זמני האספקה בישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק מותנים בהנחיות הביטחוניות של הצבא באותה עת ואינם בשליטתנו. 

*השירות ניתן בימים ראשון עד שישי

הערים בהן ניתן להזמין את השירות הינן: תל אביב-יפו, אור יהודה, באר יעקב, בת ים, בני ברק, גבעתיים, גבעת שמואל, גני תקווה, הוד השרון, הרצליה, חולון, יהוד, כפר סבא, כפר שמריהו, לוד, נס ציונה, סביון, פתח תקווה, קרית אונו,ראשון לציון, רחובות, רמת גן, רמת השרון, רמלה, רעננה 

באחריות מזמיני השירות לספק כתובת נכונה בה ימצאו בשעות החלוקה ולהשאר זמינים במספר הטלפון שסופק (בשעות החלוקה הרלוונטיות), לקוח שהשליח לא יצליח להשיגו כיוון שאינו בכתובת שספק או שאינו זמין – לא יהיה זכאי לקבל החזר עבור השירות.

// לקוח שהזמין לכתובת שמחוץ לאיזור החלוקה – הזמנתו תשלח על ידי חברת המשלוחים בהתאם לימי האספקה הרגילים.

איסוף מהחנות- משלוח שנבחר ל"איסוף מהחנות" יהיה מוכן לאיסוף ביום למחרת. ניתן להתקשר לחנות ולבדוק אם ניתן לזרז.

אנא וודאו כי טופס אישור ההזמנה במייל מכיל את הכתובת למשלוח וכן מספר הנייד להתקשרות.

עלות המשלוח

1)     איסוף עצמי מחנות אופטיקה בריל בגבעתיים: ללא עלות בכל סכום רכישה.

2)     שליח עד הבית: ברכישה בסכום הגבוה מ 399 ש"ח – יינתן השירות ללא עלות נוספת. בסכום קנייה הנמוך מ- 399 ש"ח, עלות דמי המשלוח הינם 35 ש"ח.

הבהרות :

יום עסקים הינו כל יום, למעט – יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג וחגים (ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח, שבועות, פורים, יום העצמאות) ותשעה באב.

יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר BRILL OPTIC

רכשתם מוצר באתר https://www.optic-bril.co.il  ואתם מעוניינים להחזיר אותו מכל סיבה שהיא?

אין בעיה, אנא קראו מדיניות זו ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם במהירות ויעילות.

  1. מתי ניתן  להחזיר מוצר ?

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר  מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום, מיום קבלת המשלוח או איסוף עצמי של החבילה.

ניתן להחזיר כל מוצר אשר נרכש באתר ובלבד שלא נעשה בו כל שימוש, המוצר לא נפגם כתוצאה משימוש, לא נעשה במוצר כל תיקון, והמוצר הוחזר בקופסא המקורית ובצירוף התוויות המקוריות. חברת בריל היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.

2. החזרה בחנות אופטיקה בריל בגבעתיים.

ניתן להחזיר/להחליף כל מוצר שנרכש באתר ישירות בחנות אופטיקה בריל בויצמן 28 גבעתיים.

עם הצגת חשבונית הקבלה שהגיעה עם החבילה ובהתאם לתנאים המפורטים למעלה. 

ניתן לשלוח את המוצר לחנות בצירוף העתק קבלה ולכתוב לנו מייל על כך שאתם ממתינים לזיכוי כספי ואנו נדאג לטפל בפנייה ונשלח לכם מייל אישור.  

בכל שאלה, אנחנו כאן לרשותך

opticbrill@gmail.com

037315056

עגלת האופטיקה שלכם
  • No products in the cart.

תיאום בדיקת ראיה עבור || בדיקה תקופתית רישיון נהיגה רופא עיניים

לקביעת תור אישית אצל צוות המומחים שלנו מלאו את הפרטים

תיאום בדיקת ראיה עבור || בדיקה תקופתית רישיון נהיגה רופא עיניים

פרטים ליצירת קשר

איזו בדיקה?

אופטיקה בריל - מועדון לקוחות

רק עוד כמה פרטים ואת/ה בפנים...
מתי את/ה חוגג/ת יום-הולדת (לפינוקים וכאלה..)?
האם מרכיבים משקפיים?
האם קיבלתם הפניה מרופא?